dilluns, de juny 30, 2014

Qui sóc

Un recull d'experiències. Trocets d'ànimes amb les que m'he unit. Sóc el que m'heu fet, i després m'heu transformat, moldejat, guiat, ordenat, organitzat, quantificat, oblidat. Sóc una formiga, tant petita, tant discreta, tant insignificant. I tot i així amago un univers de coses, desitjos, idees flotant en un espai que en realitat no existeix. I doncs, sóc el cos, o el res que hi ha amagat a dins mirant per la finestra dels meus ulls? No ho sé... I és la resposta que accepto. És la resposta que trio. Per que jo em faig a mi mateix. Jo construeixo, orquestro i dóno importància al meu univers. I per aquesta resposta, escullo ser tots vosaltres. Escullo ser una formiga i escullo ser un gegant. Escullo ser un consell d'amic. Escullo ser una abraçada. Escullo compartir. Escullo descobrir. Escullo no conformar-me. Escullo ser una llibreta perfumada. Escullo ser l'amor que hi té escrit a dins. Escullo el meu camí, al teu costat. Escullo ser teu.